Nationaal ZorgDebat

10 februari 2017

Nationaal ZorgDebat

Foto: SP

Vanochtend verschenen de zorgplannen van de VVD in krant. Rutte zet het mes in de zorgtoeslag en laat het torenhoge eigen risico bestaan. Terwijl meer dan 1.000.000 mensen de zorgkosten nu al niet meer kan betalen, weigert de VVD de boete op ziek zijn af te schaffen of zelfs maar te verlagen.

Ga mee naar Den Haag!

Des te meer reden om naar Den Haag te komen dus! Want daar vindt op zaterdag 18 februari het Nationaal ZorgDebat tussen lijsttrekkers plaats. Zij gaan met in elkaar in discussie over de toekomst van de zorg. En wij gaan ze laten horen wat er anders moet! Hoe meer mensen er zijn, hoe krachtiger ons geluid is tegen de marktwerking in de zorg en het eigen risico.

Voor slechts 5 euro kan je mee met de bus. Vergeet je niet even aan te melden: www.nationaalzorgfonds.nl/busvervoer

En mocht je je al aangemeld hebben, dan zien we je de 18e!

Reacties

Bedankt voor de steun. Wij zullen óók voor jullie in actie komen in Den Haag. Op naar een Nationaal ZorgFonds!