Ook 'De Hel' nu 100% Sociaal

8 maart 2014

Ook 'De Hel' nu 100% Sociaal

Vandaag waren we met de kraam en een grote groep campagne-medewerkers in het centrum van Sneek. Door het mooie weer was het een drukte van belang en de voorbijgangers hadden behalve voor het winkelen ook genoeg belangstelling voor onze verkiezingskrant.

De kraam werd druk bezocht en mensen kwamen vaak gericht met vragen, maar ook om lid te worden. Verder konden bij de kraam de slechte plannen van tafel gegooid worden.

Behalve in Sneek waren we nog met een mobiel team in Workum, It Heidenskip en De Hel. Prettig dat die laatste nu ook 100% Sociaal is.

In Workum hebben we verkiezingskranten uitgedeeld bij de supermarkt.

In It Heidenskip kwam onze lijsttrekker Carla van der Hoek nog in gesprek over het openbaar vervoer. Er zouden in de dorpen buiten de spits wel kleinere busjes kunnen rijden. Bovendien rijdt er een belbus vaak vlak achter een grote lege Arriva-bus aan. Ook werd ons gemeld dat als je twee kinderen op verschillende plekken op school hebt (Bolsward en Sneek) je beter vanwege de kosten de auto kunt nemen.

Tussendoor hebben we ook nog wat verkiezingsborden geplaatst op de mooiste plekjes van onze gemeente.