Campagne SP Súdwest-Fryslân gestart!

18 februari 2014

Campagne SP Súdwest-Fryslân gestart!

Na weken van voorbereiden gaat de SP nu echt los! Om de inwoners van Súdwest-Fryslân warm te maken voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen zijn ze begonnen met een leuke bloemenactie op Valentijnsdag. Afgelopen zaterdag is de campagne officieel begonnen door onze hele gemeente 100% sociaal te verklaren met een tour langs alle dorpen en steden. Hiermee wil de SP laten zien dat wij er zijn voor alle bewoners van onze gemeente!

Valentijnsdag is een mooie gelegenheid voor een hartverwarmende actie. De SP deelde bloemen uit met de vraag om een date met de kiezers op 19 maart. Op het begeleidende kaartje stond: Zijn we hard voor elkaar of hebben we hart voor elkaar. Stem 100% sociaal, stem SP! De 800 bloemen werden met veel enthousiasme ontvangen en leverde veel lieve reacties op.

Zaterdag 15 februari zijn alle dorpen en steden en een aantal buurtschappen bezocht. Hiermee wil de SP aangeven dat zij er willen zijn voor alle bewoners in de gemeente! Van Zurich tot Smallebrugge en van Raerd tot Hindeloopen. Overal zijn verkiezingsborden geplaatst en bij winkels werden flyers uitgedeeld. Wat de SP betreft blijft dat zo, ook na de verkiezingen. Lijsttrekker Carla van der Hoek: “De gemeente is voor ons veel meer dan alleen maar Sneek. We willen er zijn voor iedereen en in alle dorpen. Het gevoel van de mensen buiten Sneek dat zij vaak worden vergeten is volgens ons terecht en daarom gaan wij ze op deze dag en ook in de toekomst zo veel als we kunnen, bezoeken.”