SP bedankt actieve leden

8 februari 2012

SP bedankt actieve leden

bedankt leden
Op 2 februari hebben we de actieve leden bedankt voor hun bijdrage afgelopen jaar. Dit als dank voor de tomeloze inzet die getoond is door vele actieve leden.

Op 2 februari hebben we de actieve leden bedankt voor hun bijdrage afgelopen jaar. Met de gure wind die ijzige bezuinigingen door ons land heen jaagt was en is alle hulp nodig. Het is de tomeloze inzet van al die actieve leden geweest die er voor gezorgd heeft dat in Nederland ook een socialer geluid is te horen. Vele actieve leden hebben gefolderd, geprotesteerd, op markten gestaan, gediscussieerd met mensen. Getwitterd, gefacebookd en persberichten geschreven. We hebben samen actie gevoerd tegen de gevolgen van de nieuwe wet werken naar
vermogen en bezuinigingen op WSW. We hebben concrete bijstand geleverd aan mensen met problemen waar ze zelf niet meer uit kwamen. We hebben actie gevoerd voor een beter openbaar vervoer.
We zijn begonnen met een rondje voorstellen en leden van het bestuur en de kerngroep konden hierbij gelijk vertellen wat hun functie was en waarvoor zij nog mensen zochten.
Hierna hebben we gezamenlijk een gezellige "pub-quiz" gespeeld die in elkaar geknutseld was door Fenna.
Dit was een leuke quiz die ingedeeld was in een paar rondes waarin veel vragen, beel en geluidsfragmenten voorbij kwamen.
Tevens een leuk lesje geschiedenis van de SP in het algemeen en lokaal.
Toen het winnende team hun prijs in ontvangst nam ( het mogen organiseren van de volgende pub-quiz) zat de stemming er al aardig in.
Na dit gezellige gebeuren was er nog ruimte voor een praatje om zo nog wat beter kennis te maken met elkaar en ideeën uit te wisselen.
Op deze avond zijn ook een aantal mensen geweest die actief wilde worden. Niet iedereen kon komen. Wie toch iets wil bijdragen kan dat altijd. Je kunt je aanmelden bij een van de volgende mensen
1. Meehelpen met de hulpdienst – Joost 06-44533721
2. Meelopen met de raad in opleiding – Marja 06-41595424
3. Meehelpen met thema avonden / kerngroep Douwe 06-52331670 of Carla 06-30408783