Kiezers bedankt!!

20 maart 2014

Kiezers bedankt!!

Afgelopen woensdag heeft SP Súdwest-Fryslân een fantastisch resultaat behaald bij de gemeenteraadsverkiezingen. We komen in de gemeenteraad met maar liefst drie zetels! We willen dan ook iedereen bedanken die op wat voor manier dan ook heeft bijgedragen aan deze mooie uitslag.

Met onze campagne wilden we laten zien dat wij naar een goede balans streven tussen dorp en stad. We werden daarmee ook in de dorpen warm ontvangen. Dit kwam terug in de uitslagen omdat we veel stemmen hebben gekregen in de dorpen en wijken waar we actief zijn geweest in de afgelopen vier jaar. Daar waar we op straat zijn geweest, langs de deuren zijn gegaan of actie hebben gevoerd hebben we veel bereikt. Daaraan is te zien hoe belangrijk het is om onder de mensen te zijn en actief iets voor ze te betekenen.

We blijven ons inzetten om zichtbaar te zijn in dorp en stad en actie te voeren. Wij danken alle stemmers voor hun vertrouwen om met ons Súdwest-Fryslân 100% Sociaal te maken!