Basta! Voor koopkracht en echte banen

25 november 2013

Basta! Voor koopkracht en echte banen

Donderdagavond hebben we samen met "De mantelzorger van het jaar" flyers verspreid in het centrum van Sneek. We roepen daarmee iedereen op om op 30 november naar de SP en FNV-manifestatie in Utrecht te komen en actie te voeren tegen het kabinetsbeleid.

Het lijkt erop dat niemand zich meer druk maakt om de belangen van gewone mensen. Daarom zullen de mensen zelf in de benen moeten komen en het heft in handen nemen. Het is tijd voor strijd, voor het te laat is. Samen vechten voor een toekomst waarin er voor armoede, ongelijkheid en rechteloosheid geen plaats meer is. Wij staan voor een samenleving waarin menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit geen loze begrippen zijn maar werkelijkheid.

We kregen veel positieve reacties op onze actie. Onze mantelzorger trok dan ook flink de aandacht. In korte tijd hebben we honderden flyers verspreid.

Dus kom allemaal aanstaande zaterdag met de gratis bussen van de FNV naar Utrecht voor koopkracht en echte banen!

Basta!

Koopkracht en echte banen!