Kandidatenlijst

De afdeling is trots dat we ook dit jaar een mooie groep mensen hebben die er met zijn allen voor gaan Súdwest-Fryslân 100% sociaal te maken. Een prima mix van ervaren en nieuw, jong en oud, man en vrouw.

Hieronder vindt u onze complete kandidatenlijst van de gemeenteraadsverkiezingen van 2017.

1. Susan Kroes

06-37202050

Haar Motto: “De mens weer voorop”. Haar streven is; “We leven in een prachtig land, elke laag moet hiervan de vruchten kunnen plukken. Helaas is dit voor de onderste lagen vaak niet het geval, juist voor deze mensen zou ik me graag hard maken binnen de SP".

2. Tanja Van de Velde

Tanja is inmiddels een goed geïntegreerde Sneeker. Ze is, in 1962, als Belg in Duitsland geboren en heeft een sociaal hart. Ze kan moeilijk tegen onrecht en weet ondertussen dat recht niet altijd recht is. Gelijk hebben betekent niet automatisch gelijk krijgen. Ze maakt zich zorgen om de onderkant van de samenleving in dit welvarende land.

4. Fenna Feenstra

06-46080034

Fenna: “Iedereen heeft recht op een menswaardig en gelijkwaardig bestaan. Als actieve SP’er knok ik voor een Fryslân, Nederland en Europa waar ieder mens telt en waar economie in balans is met een goede bodem, natuur en klimaat.”